20091224

JESUS IST GEBOREN

**FROHE WEIHNACHTEN**
wünsche ich euch allen.

eine wunderschöne zeit mit euren liebsten
und lieben gruß aus moskau. :)


IMG_6468

IMG_6460

IMG_6442


IMG_6369

jenny

IMG_6406

IMG_6398

IMG_6399

das ist meine liebe jenny. meine alte freundin und nachbarin aus meiner kindheit.
die locations sind auch aus meiner kindheit. meine alte schule. und die felder. der wald.
echter weihnachtsbaum mit den alter deko. :) die gerüche und das geräusch, wenn man durch den schnee läuft. :)
das sind errinnerungen.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Comments:
A very Merry Christmas and a very Happy New Year to you and your family Xenia!

P.S. One
Just wondering—is your dad’s camera a Kiev that uses Nikon lens mounts?
P.S. Two
Hey, have you forgotten that you have a Twitter account? :)
 
haha.. you are right. TWITTER!!
twit twit..
I have to many accounts in this world wide web. :)

my dads camera is a ZENIT E!! it is an old russian (sowejetunion) one..

MERRY X-MAS and happy new year to U too!
be blessed.
 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]





<< Home